Disponibil comanda
Disponibil comanda
Disponibil comanda
Disponibil comanda
Disponibil comanda
Disponibil comanda
Case de marcat – OUG 28/1999 // digital (act. 23 dec. 2024)
Disponibil comanda
- O.U.G. nr. 69/2024 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul gestionării și implementării sistemului național privind factura electronică RO e-Factura și al aparatelor de marcat electronice fiscale, precum și pentru alte măsuri fiscale (M. Oficial nr. 582/21.06.2024)
- Legea nr. 36/2023 pentru modificarea Legii contabilităţii nr. 82/1991, precum şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale ● Monitorul Oficial, Partea I nr. 36 din 12 ianuarie 2023
- Legea nr. 376/2022 pentru modificarea și completarea O.U.G. nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale (M. Oficial nr. 1255/27.12.2022) / în vigoare de la 1 ian. 2023 - despre bacşiş -
- H.G. nr. 355/2023 privind modificarea şi completarea Normelor metodologice pentru aplicarea O.U.G. nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin H.G. nr. 479/2003 ● Monitorul Oficial nr. 344 din 24 aprilie 2023
- OMF nr. 1307/2023 - Modelul autorizaţiei de distribuţie a AMEF
- OPANAF nr. 435/2021 - Procedura de conectare a AMEF la sistemul informatic național de supraveghere și monitorizare a datelor fiscale al ANAF
- OPANAF nr. 627/2018 - Procedura de transmitere a datelor
- OPANAF nr. 4156/2017 - Registrul naţional de evidenţă a aparatelor de marcat electronice fiscale
- OMFP nr. 3247/2017 privind aprobarea Procedurii de avizare tehnică a modelelor de aparate de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (2) din OUG nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale + O.M.F. nr. 1.785/2023
Case de marcat – OUG 28/1999 // digital (act. 23 dec. 2024)
Disponibil comanda
- O.U.G. nr. 69/2024 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul gestionării și implementării sistemului național privind factura electronică RO e-Factura și al aparatelor de marcat electronice fiscale, precum și pentru alte măsuri fiscale (M. Oficial nr. 582/21.06.2024)
- Legea nr. 36/2023 pentru modificarea Legii contabilităţii nr. 82/1991, precum şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale ● Monitorul Oficial, Partea I nr. 36 din 12 ianuarie 2023
- Legea nr. 376/2022 pentru modificarea și completarea O.U.G. nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale (M. Oficial nr. 1255/27.12.2022) / în vigoare de la 1 ian. 2023 - despre bacşiş -
- H.G. nr. 355/2023 privind modificarea şi completarea Normelor metodologice pentru aplicarea O.U.G. nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin H.G. nr. 479/2003 ● Monitorul Oficial nr. 344 din 24 aprilie 2023
- OMF nr. 1307/2023 - Modelul autorizaţiei de distribuţie a AMEF
- OPANAF nr. 435/2021 - Procedura de conectare a AMEF la sistemul informatic național de supraveghere și monitorizare a datelor fiscale al ANAF
- OPANAF nr. 627/2018 - Procedura de transmitere a datelor
- OPANAF nr. 4156/2017 - Registrul naţional de evidenţă a aparatelor de marcat electronice fiscale
- OMFP nr. 3247/2017 privind aprobarea Procedurii de avizare tehnică a modelelor de aparate de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (2) din OUG nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale + O.M.F. nr. 1.785/2023
Disponibil comanda
Combaterea activităţilor economice ilicite (art. LVI din L 296/2023) – PRODUS DIGITAL
Disponibil comanda
Combaterea activităţilor economice ilicite (art. LVI din L 296/2023) – PRODUS DIGITAL
Disponibil comanda
Disponibil comanda
Agenți comerciali independenți / Contract de agenţie (+ Jurisprudenţă CJUE)
Disponibil comanda
- Contractul de mandat / agenţie / intermediere (Codul Civil)
- DIRECTIVA 86/653/CEE - agenții comerciali independenți
- Jurisprudenţa Curţii de Justiţie a U.E.
Agenți comerciali independenți / Contract de agenţie (+ Jurisprudenţă CJUE)
Disponibil comanda
- Contractul de mandat / agenţie / intermediere (Codul Civil)
- DIRECTIVA 86/653/CEE - agenții comerciali independenți
- Jurisprudenţa Curţii de Justiţie a U.E.
Disponibil comanda
Codul de procedură fiscală 2020-2021 (cod + instructiuni). Text comparat
Disponibil comanda
Codul de procedură fiscală 2020-2021 (cod + instructiuni). Text comparat
Disponibil comanda
Disponibil comanda
Disponibil comanda
Ajustarea TVA in cazul debitorilor insolventi (Produs Digital)
Disponibil comanda
Ajustarea TVA in cazul debitorilor insolventi (Produs Digital)
Disponibil comanda
Disponibil comanda
Abuzul de drept comunitar in domeniul TVA
Disponibil comanda
- a)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere se deruleaza intr-o maniera care in mod normal nu ar fi utilizata in cadrul unor practici comerciale considerate rezonabile;
- b)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere include elemente care au efectul de a se compensa sau de a se anula reciproc;
- c)tranzactiile transfrontaliere incheiate sunt circulare ca natura;
- d)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere conduce la obtinerea de avantaje fiscale semnificative, dar acest lucru nu se reflecta in riscurile comerciale asumate de contribuabil sau in fluxurile sale de numerar;
- e)profitul preconizat inainte de impozitare este nesemnificativ in comparatie cu valoarea avantajelor fiscale scontate;
- f)scopul unei tranzactii transfrontaliere sau al unei serii de tranzactii transfrontaliere consta in evitarea impozitarii in cazul in care, indiferent de orice intentii subiective ale contribuabilului, el eludeaza obiectul, spiritul ?i scopul dispozitiilor fiscale care s-ar aplica in mod normal;
- g)un anumit scop este considerat a fi esential in cazul in care orice alt scop care este sau ar putea fi atribuit tranzactiei sau seriei de tranzactii pare cel mult neglijabil, avand in vedere toate circumstantele cazului;
- h)daca o tranzactie transfrontaliera sau o serie de tranzactii transfrontaliere a condus la un avantaj fiscal, se compara valoarea impozitului datorat de un contribuabil, avand in vedere aceste tranzactii, cu valoarea pe care acelasi contribuabil ar datora-o in aceleasi circumstante in absenta tranzactiei/tranzactiilor transfrontaliere. In acest context, se analizeaza daca apare una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
Abuzul de drept comunitar in domeniul TVA
Disponibil comanda
- a)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere se deruleaza intr-o maniera care in mod normal nu ar fi utilizata in cadrul unor practici comerciale considerate rezonabile;
- b)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere include elemente care au efectul de a se compensa sau de a se anula reciproc;
- c)tranzactiile transfrontaliere incheiate sunt circulare ca natura;
- d)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere conduce la obtinerea de avantaje fiscale semnificative, dar acest lucru nu se reflecta in riscurile comerciale asumate de contribuabil sau in fluxurile sale de numerar;
- e)profitul preconizat inainte de impozitare este nesemnificativ in comparatie cu valoarea avantajelor fiscale scontate;
- f)scopul unei tranzactii transfrontaliere sau al unei serii de tranzactii transfrontaliere consta in evitarea impozitarii in cazul in care, indiferent de orice intentii subiective ale contribuabilului, el eludeaza obiectul, spiritul ?i scopul dispozitiilor fiscale care s-ar aplica in mod normal;
- g)un anumit scop este considerat a fi esential in cazul in care orice alt scop care este sau ar putea fi atribuit tranzactiei sau seriei de tranzactii pare cel mult neglijabil, avand in vedere toate circumstantele cazului;
- h)daca o tranzactie transfrontaliera sau o serie de tranzactii transfrontaliere a condus la un avantaj fiscal, se compara valoarea impozitului datorat de un contribuabil, avand in vedere aceste tranzactii, cu valoarea pe care acelasi contribuabil ar datora-o in aceleasi circumstante in absenta tranzactiei/tranzactiilor transfrontaliere. In acest context, se analizeaza daca apare una sau mai multe dintre urmatoarele situatii: