Se încarcă... Vă rugăm așteptați

Disponibil comanda

Abuzul de drept comunitar in domeniul TVA
Quick View

Abuzul de drept comunitar in domeniul TVA

Disponibil comanda

28,00 lei
In noul cod fiscal (rescris) (in vigoare de la 1 ianuarie 2016), regasim urmatorul text la art. 11, alin. (10):   In domeniul TVA si al accizelor, la stabilirea situatiilor de abuz de lege, de evaziune fiscala sau de optimizare fiscala prin tranzactii artificiale, autoritatile fiscale ?i alte autoritati nationale trebuie sa tina cont de interpretarea data de Curtea de Justitie a Uniunii Europene in cauze avand ca obiect astfel de situatii. Odata in plus “gasim” necesara lectura acestui eseu privind abuzul de drept in domeniul TVA si in chestiuni de evaziune fiscala. Sau daca vreti, ca o lectura suplimentara obligatorie ! Evident, alaturi de DEX-ul fiscal aferent: “Deciziile CJUE privind TVA 1970-2014” *** Chiar daca a fost eliminata din draftul noului cod fiscal (rescris), ce va intra in vigoare de la 1 ianuarie 2016, merita retinute coordonatele analizei unei tranzactii artificiale, asa cum au fost prezentate in prima varianta a noului cod fiscal (din vara anului 2014): art. 11 (2) In cazul in care tranzactiile transfrontaliere sau o serie de tranzactii transfrontaliere sunt calificate ca fiind artificiale, ele nu vor fi considerate ca facand parte din domeniul de aplicare al conventiilor de evitare a dublei impuneri.   (3) Prin tranzactii transfrontaliere artificiale se intelege tranzactiile sau seriile de tranzactii transfrontaliere care nu au un continut economic ?i care nu pot fi utilizate in mod normal in cadrul unor practici economice obi?nuite, scopul esential al acestora fiind acela de a evita impozitarea ori de a obtine avantaje fiscale care altfel nu ar putea fi acordate. Tranzactiile transfrontaliere sau seriile de tranzactii transfrontaliere sunt acele tranzactii efectuate intre doua sau mai multe persoane dintre care cel putin una se afla in afara Romaniei.    (4) In sensul aplicarii prevederilor alin.(2) referitoare la tranzactiile transfrontaliere sau seria de tranzactii transfrontaliere care sunt calificate ca fiind artificiale se vor lua in considerare una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
  1. a)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere se deruleaza intr-o maniera care in mod normal nu ar fi utilizata in cadrul unor practici comerciale considerate rezonabile;
  2. b)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere include elemente care au efectul de a se compensa sau de a se anula reciproc;
  3. c)tranzactiile transfrontaliere incheiate sunt circulare ca natura;
  4. d)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere conduce la obtinerea de avantaje fiscale semnificative, dar acest lucru nu se reflecta in riscurile comerciale asumate de contribuabil sau in fluxurile sale de numerar;
  5. e)profitul preconizat inainte de impozitare este nesemnificativ in comparatie cu valoarea avantajelor fiscale scontate;
  6. f)scopul unei tranzactii transfrontaliere sau al unei serii de tranzactii transfrontaliere consta in evitarea impozitarii in cazul in care, indiferent de orice intentii subiective ale contribuabilului, el eludeaza obiectul, spiritul ?i scopul dispozitiilor fiscale care s-ar aplica in mod normal;
  7. g)un anumit scop este considerat a fi esential in cazul in care orice alt scop care este sau ar putea fi atribuit tranzactiei sau seriei de tranzactii pare cel mult neglijabil, avand in vedere toate circumstantele cazului;
  8. h)daca o tranzactie transfrontaliera sau o serie de tranzactii transfrontaliere a condus la un avantaj fiscal, se compara valoarea impozitului datorat de un contribuabil, avand in vedere aceste tranzactii, cu valoarea pe care acelasi contribuabil ar datora-o in aceleasi circumstante in absenta tranzactiei/tranzactiilor transfrontaliere. In acest context, se analizeaza daca apare una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
(i) o suma nu este inclusa in baza de impozitare; (ii) contribuabilul beneficiaza de o deducere; (iii) s-a inregistrat o pierdere fiscala; (iv) nu este datorat niciun impozit retinut la sursa; (v) impozitul platit in strainatate este compensat.   Lucrarea lui Luc de Boer face o "analiza pe text" a jurisprudentei Curtii de Justitie a U.E.  in chestiuni de abuz de drept / evaziune fiscala / TVA si unele impozite directe. (Emsland StärkeHalifax; Marks & SpencerCadbury Schweppes)
Abuzul de drept comunitar in domeniul TVA
Quick View

Abuzul de drept comunitar in domeniul TVA

Disponibil comanda

28,00 lei
In noul cod fiscal (rescris) (in vigoare de la 1 ianuarie 2016), regasim urmatorul text la art. 11, alin. (10):   In domeniul TVA si al accizelor, la stabilirea situatiilor de abuz de lege, de evaziune fiscala sau de optimizare fiscala prin tranzactii artificiale, autoritatile fiscale ?i alte autoritati nationale trebuie sa tina cont de interpretarea data de Curtea de Justitie a Uniunii Europene in cauze avand ca obiect astfel de situatii. Odata in plus “gasim” necesara lectura acestui eseu privind abuzul de drept in domeniul TVA si in chestiuni de evaziune fiscala. Sau daca vreti, ca o lectura suplimentara obligatorie ! Evident, alaturi de DEX-ul fiscal aferent: “Deciziile CJUE privind TVA 1970-2014” *** Chiar daca a fost eliminata din draftul noului cod fiscal (rescris), ce va intra in vigoare de la 1 ianuarie 2016, merita retinute coordonatele analizei unei tranzactii artificiale, asa cum au fost prezentate in prima varianta a noului cod fiscal (din vara anului 2014): art. 11 (2) In cazul in care tranzactiile transfrontaliere sau o serie de tranzactii transfrontaliere sunt calificate ca fiind artificiale, ele nu vor fi considerate ca facand parte din domeniul de aplicare al conventiilor de evitare a dublei impuneri.   (3) Prin tranzactii transfrontaliere artificiale se intelege tranzactiile sau seriile de tranzactii transfrontaliere care nu au un continut economic ?i care nu pot fi utilizate in mod normal in cadrul unor practici economice obi?nuite, scopul esential al acestora fiind acela de a evita impozitarea ori de a obtine avantaje fiscale care altfel nu ar putea fi acordate. Tranzactiile transfrontaliere sau seriile de tranzactii transfrontaliere sunt acele tranzactii efectuate intre doua sau mai multe persoane dintre care cel putin una se afla in afara Romaniei.    (4) In sensul aplicarii prevederilor alin.(2) referitoare la tranzactiile transfrontaliere sau seria de tranzactii transfrontaliere care sunt calificate ca fiind artificiale se vor lua in considerare una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
  1. a)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere se deruleaza intr-o maniera care in mod normal nu ar fi utilizata in cadrul unor practici comerciale considerate rezonabile;
  2. b)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere include elemente care au efectul de a se compensa sau de a se anula reciproc;
  3. c)tranzactiile transfrontaliere incheiate sunt circulare ca natura;
  4. d)tranzactia transfrontaliera sau seria de tranzactii transfrontaliere conduce la obtinerea de avantaje fiscale semnificative, dar acest lucru nu se reflecta in riscurile comerciale asumate de contribuabil sau in fluxurile sale de numerar;
  5. e)profitul preconizat inainte de impozitare este nesemnificativ in comparatie cu valoarea avantajelor fiscale scontate;
  6. f)scopul unei tranzactii transfrontaliere sau al unei serii de tranzactii transfrontaliere consta in evitarea impozitarii in cazul in care, indiferent de orice intentii subiective ale contribuabilului, el eludeaza obiectul, spiritul ?i scopul dispozitiilor fiscale care s-ar aplica in mod normal;
  7. g)un anumit scop este considerat a fi esential in cazul in care orice alt scop care este sau ar putea fi atribuit tranzactiei sau seriei de tranzactii pare cel mult neglijabil, avand in vedere toate circumstantele cazului;
  8. h)daca o tranzactie transfrontaliera sau o serie de tranzactii transfrontaliere a condus la un avantaj fiscal, se compara valoarea impozitului datorat de un contribuabil, avand in vedere aceste tranzactii, cu valoarea pe care acelasi contribuabil ar datora-o in aceleasi circumstante in absenta tranzactiei/tranzactiilor transfrontaliere. In acest context, se analizeaza daca apare una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
(i) o suma nu este inclusa in baza de impozitare; (ii) contribuabilul beneficiaza de o deducere; (iii) s-a inregistrat o pierdere fiscala; (iv) nu este datorat niciun impozit retinut la sursa; (v) impozitul platit in strainatate este compensat.   Lucrarea lui Luc de Boer face o "analiza pe text" a jurisprudentei Curtii de Justitie a U.E.  in chestiuni de abuz de drept / evaziune fiscala / TVA si unele impozite directe. (Emsland StärkeHalifax; Marks & SpencerCadbury Schweppes)

Disponibil comanda

Capcanele TVA
Quick View

Capcanele TVA

Disponibil comanda

39,00 lei
Studiul de caz descris la finalul lucrarii are in vedere o operatiune concreta, cu instrumente moderne de plata, practicata de multi dintre noi, respectiv alimentarea de catre transportatori/utilizatorii finali (F3), prin intermediul cardurilor de carburant puse la dispozitie de intermediari (F2), cu carburant de la statiile de alimentare (F1), in conditiile in care firma F2 nu detine depozite si nici nu face achizitii de la F1. Problematica poate fi extrapolata/generalizata pentru orice alt model de afaceri / scheme de finantare care pastreaza caracteristicile descrierii noastre. Aparent, avem de-a face cu operatiuni succesive privind livrari de bunuri/carburant pe relatia F1-F2 si F2-F3, pentru care se emit facturi cu TVA, desi F3 achizitioneaza carburantul direct de la pompa (F1). In final, vom observa ca cel afectat este tot(!) utilizatorul final caruia, administratia fiscala ii poate refuza dreptul de deducere a TVA aferenta facturii primite de la intermediar (F2), pe motiv ca F2 in realitate i-a prestat servicii de gestionare credite - operatiune ce constituie prestare de servicii scutita fara drept de deducere. Dar sa nu anticipam... Incepand cu 1 ianuarie 2020, Directiva TVA a modificat definitia livrarilor succesive(in sensul orientarilor din jurisprudenta CJUE). Noi am inclus in carte un intreg capitol referitor la acest subiect (livrari succesive cu un singur transport intracomunitar) fiind prezentate, si insotite cu ilustratii grafice, hotararile relevante emise de C.J.U.E. Acesta impreuna cu Capitolul I "livrarea de bunuri" vin sa lamureasca momentul cand se considera ca are loc o livrare de bunuri, cand apare dreptul de a dispune de bunuri ca si proprietar. Urmand firul cartii, vom ajunge la "acordarea de credite", capitol care incepe cu prezentarea unei Cauze din 1991, ce analizeaza o situatie inedita din domeniul livrarilor de imobile: antiteza dintre livrarea de bunuri si acordarea de credite! Cardul de carburant, ultimul capitol (intreaga lucrare prezinta -aproape- integral hotarari ale CJUE), care se apropie si de studiul de caz din finalul cartii,  ne dezvaluie cum anumite scheme de finantare privind livrarea de bunuri se transforma in prestare de servicii: acordare de credite si managementul lor. Solutia acestei intoarceri de planuri o regasim tot intr-o cauza CJUE, de data recenta...
Capcanele TVA
Quick View

Capcanele TVA

Disponibil comanda

39,00 lei
Studiul de caz descris la finalul lucrarii are in vedere o operatiune concreta, cu instrumente moderne de plata, practicata de multi dintre noi, respectiv alimentarea de catre transportatori/utilizatorii finali (F3), prin intermediul cardurilor de carburant puse la dispozitie de intermediari (F2), cu carburant de la statiile de alimentare (F1), in conditiile in care firma F2 nu detine depozite si nici nu face achizitii de la F1. Problematica poate fi extrapolata/generalizata pentru orice alt model de afaceri / scheme de finantare care pastreaza caracteristicile descrierii noastre. Aparent, avem de-a face cu operatiuni succesive privind livrari de bunuri/carburant pe relatia F1-F2 si F2-F3, pentru care se emit facturi cu TVA, desi F3 achizitioneaza carburantul direct de la pompa (F1). In final, vom observa ca cel afectat este tot(!) utilizatorul final caruia, administratia fiscala ii poate refuza dreptul de deducere a TVA aferenta facturii primite de la intermediar (F2), pe motiv ca F2 in realitate i-a prestat servicii de gestionare credite - operatiune ce constituie prestare de servicii scutita fara drept de deducere. Dar sa nu anticipam... Incepand cu 1 ianuarie 2020, Directiva TVA a modificat definitia livrarilor succesive(in sensul orientarilor din jurisprudenta CJUE). Noi am inclus in carte un intreg capitol referitor la acest subiect (livrari succesive cu un singur transport intracomunitar) fiind prezentate, si insotite cu ilustratii grafice, hotararile relevante emise de C.J.U.E. Acesta impreuna cu Capitolul I "livrarea de bunuri" vin sa lamureasca momentul cand se considera ca are loc o livrare de bunuri, cand apare dreptul de a dispune de bunuri ca si proprietar. Urmand firul cartii, vom ajunge la "acordarea de credite", capitol care incepe cu prezentarea unei Cauze din 1991, ce analizeaza o situatie inedita din domeniul livrarilor de imobile: antiteza dintre livrarea de bunuri si acordarea de credite! Cardul de carburant, ultimul capitol (intreaga lucrare prezinta -aproape- integral hotarari ale CJUE), care se apropie si de studiul de caz din finalul cartii,  ne dezvaluie cum anumite scheme de finantare privind livrarea de bunuri se transforma in prestare de servicii: acordare de credite si managementul lor. Solutia acestei intoarceri de planuri o regasim tot intr-o cauza CJUE, de data recenta...

Disponibil comanda

Deductibilitatea TVA în cazul suspiciunii de frauda
Quick View

Deductibilitatea TVA în cazul suspiciunii de frauda

Disponibil comanda

55,00 lei
“Stia sau ar fi trebuit sa stie de legatura cu frauda?”
Prima parte a lucrarii include textul integral al deciziilor CJUE relevante privind testul Kittel; dintre acestea, cele aparute in ultima perioada si prezentate pe platforma online http://eur-lex.europa.eu sunt exclusiv in limba de origine (bulgara sau maghiara) si cea franceza.
***
Partea a doua prezinta un numar de sase cauze solutionate la instante din Marea Britanie avand ca obiect principiul Kittel: persoana care solicita rambursarea TVA stia sau ar fi trebuit sa stie de existenta unei fraude pe lantul de aprovizionare?  Tema este cu atat mai actuala, cu cat, incepand cu 1 ianuarie 2018, codul nostru fiscal a preluat elemente din common law.
In sectiunea dedicata legislatiei interne, sunt prezentate cateva decizii ale Curtii Constitutionale care subliniaza apartenenta expresiei dincolo de orice indoiala rezonbila la jurisprudenta CEDO si a sistemului de drept anglo-saxon.
Or, noutatea din codul nostru fiscal, are in vedere chiar acest subiect:
“Art. 297 (8) Organele fiscale competente au dreptul de a refuza deducerea TVA daca, dupa administrarea mijloacelor de proba prevazute de lege, pot demonstra dincolo de orice indoiala ca persoana impozabila stia sau ar fi trebuit sa stie ca operatiunea invocata pentru a justifica dreptul de deducere era implicata intr-o frauda privind TVA care a intervenit in amonte sau in aval in lantul de livrari/prestari.”
Deductibilitatea TVA în cazul suspiciunii de frauda
Quick View

Deductibilitatea TVA în cazul suspiciunii de frauda

Disponibil comanda

55,00 lei
“Stia sau ar fi trebuit sa stie de legatura cu frauda?”
Prima parte a lucrarii include textul integral al deciziilor CJUE relevante privind testul Kittel; dintre acestea, cele aparute in ultima perioada si prezentate pe platforma online http://eur-lex.europa.eu sunt exclusiv in limba de origine (bulgara sau maghiara) si cea franceza.
***
Partea a doua prezinta un numar de sase cauze solutionate la instante din Marea Britanie avand ca obiect principiul Kittel: persoana care solicita rambursarea TVA stia sau ar fi trebuit sa stie de existenta unei fraude pe lantul de aprovizionare?  Tema este cu atat mai actuala, cu cat, incepand cu 1 ianuarie 2018, codul nostru fiscal a preluat elemente din common law.
In sectiunea dedicata legislatiei interne, sunt prezentate cateva decizii ale Curtii Constitutionale care subliniaza apartenenta expresiei dincolo de orice indoiala rezonbila la jurisprudenta CEDO si a sistemului de drept anglo-saxon.
Or, noutatea din codul nostru fiscal, are in vedere chiar acest subiect:
“Art. 297 (8) Organele fiscale competente au dreptul de a refuza deducerea TVA daca, dupa administrarea mijloacelor de proba prevazute de lege, pot demonstra dincolo de orice indoiala ca persoana impozabila stia sau ar fi trebuit sa stie ca operatiunea invocata pentru a justifica dreptul de deducere era implicata intr-o frauda privind TVA care a intervenit in amonte sau in aval in lantul de livrari/prestari.”

Disponibil comanda

Directivele Europene privind TVA 2019-2022
Quick View

Directivele Europene privind TVA 2019-2022

Disponibil comanda

49,00 lei
  • DIRECTIVA (UE) 2022/542 a Consiliului din din 5 aprilie 2022 de modificare a Directivelor 2006/112/CE și (UE) 2020/285 în ceea ce privește cotele TVA
  • DIRECTIVA (UE) 2017/1371 din 06.07.2019 privind combaterea fraudelor îndreptate împotriva intereselor financiare ale Uniunii prin mijloace de drept penal (înlocuieşte Convenția privind protejarea intereselor financiare ale Comunităților Europene)
  • Regulamentul (UE) nr. 904/2010- Cooperarea administrativă și combaterea fraudei în domeniul TVA (cu modificările în vigoare de la 1 iulie 2021)
  • DIRECTIVA (CE) 2006/112 privind sistemul comun al TVA (cu modificările în vigoare de la 1 iulie 2021)
  • Regulamentul (UE) nr. 282/2011 + Reg (UE) nr. 2026/2019 (în vigoare de la 1 iulie 2021) - cu articolele atasate la textul Directivei.
Directivele Europene privind TVA 2019-2022
Quick View

Directivele Europene privind TVA 2019-2022

Disponibil comanda

49,00 lei
  • DIRECTIVA (UE) 2022/542 a Consiliului din din 5 aprilie 2022 de modificare a Directivelor 2006/112/CE și (UE) 2020/285 în ceea ce privește cotele TVA
  • DIRECTIVA (UE) 2017/1371 din 06.07.2019 privind combaterea fraudelor îndreptate împotriva intereselor financiare ale Uniunii prin mijloace de drept penal (înlocuieşte Convenția privind protejarea intereselor financiare ale Comunităților Europene)
  • Regulamentul (UE) nr. 904/2010- Cooperarea administrativă și combaterea fraudei în domeniul TVA (cu modificările în vigoare de la 1 iulie 2021)
  • DIRECTIVA (CE) 2006/112 privind sistemul comun al TVA (cu modificările în vigoare de la 1 iulie 2021)
  • Regulamentul (UE) nr. 282/2011 + Reg (UE) nr. 2026/2019 (în vigoare de la 1 iulie 2021) - cu articolele atasate la textul Directivei.

Disponibil comanda

Cazierul fiscal
Quick View

Cazierul fiscal

Disponibil comanda

25,00 lei
Contine urmatoarele:
  • O.G. nr. 39/2015 privind cazierul fiscal
  • Faptele care se înscriu în cazierul fiscal – H.G. nr. 1000/2015
  • H.G. nr. 1568/2022 pentru modificarea anexei la H.G. nr. 1.000/2015 privind faptele pentru care se înscriu informaţii în cazierul fiscal al contribuabililor, potrivit legislaţiei în vigoare ● Monitorul Oficial, Partea I nr. 1279 din 30 decembrie 2022
  • Eliberarea certificatului de cazier fiscal/formularistică OPANAF 2594/ 2015
Cazierul fiscal
Quick View

Cazierul fiscal

Disponibil comanda

25,00 lei
Contine urmatoarele:
  • O.G. nr. 39/2015 privind cazierul fiscal
  • Faptele care se înscriu în cazierul fiscal – H.G. nr. 1000/2015
  • H.G. nr. 1568/2022 pentru modificarea anexei la H.G. nr. 1.000/2015 privind faptele pentru care se înscriu informaţii în cazierul fiscal al contribuabililor, potrivit legislaţiei în vigoare ● Monitorul Oficial, Partea I nr. 1279 din 30 decembrie 2022
  • Eliberarea certificatului de cazier fiscal/formularistică OPANAF 2594/ 2015

Disponibil comanda

Amnistia fiscala / Esalonarea la plata – Digital (act. 04 NOV. 2024)
Quick View

Amnistia fiscala / Esalonarea la plata – Digital (act. 04 NOV. 2024)

Disponibil comanda

45,00 lei
Contine urmatoarele:
  • Ordinul nr. 83/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei ● Monitorul Oficial nr. 1098 din 04 noiembrie 2024
  • O.M.F. nr. 6438/2024 pentru modificarea şi completarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr. 5.521/2024● Monitorul Oficial nr. 1099 din 04 noiembrie 2024
  • O.M.F. nr. 6410/2024 privind modificarea şi completarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr. 5.521/2024 ● Monitorul Oficial nr. 1089 din 31 octombrie 2024
  • O.U.G. nr. 112/2024 privind modificarea şi completarea unor acte normative / M. Oficial nr. 959 din 25 septembrie 2024
  • OUG nr. 116/2024 privind unele măsuri pentru sistemul de informare, comunicare şi încasare a obligaţiilor bugetare care fac obiectul măsurilor de anulare a unor obligaţii bugetare prevăzute de O.U.G. nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (Monitorul Oficial, Partea I nr. 971 din 26 septembrie 2024)
  • O.U.G. nr. 112/2024 privind modificarea şi completarea unor acte normative / M. Oficial nr. 959 din 25 septembrie 2024 (articolul IX din OUG 112/2024)
  • Anularea unor obligaţii bugetare (O.U.G. nr. 107/06.IX.2024 + O.M.F. nr. 5521/19.IX.2024)
  • O.M.F. nr. 5521/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare (OUG 107/2014)
  • O.M.F. nr. 6410/2024 privind modificarea şi completarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr. 5.521/2024 ● Monitorul Oficial nr. 1089 din 31 octombrie 2024
  • Ordinul ANOFM nr. 1176/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare (OUG 107/2014)
  • Amnistia fiscala (O.G. 6/2019) + ... + Legea nr. 112/26.04.2022
  • Esalonarea la plata pentru obligaţii fiscale datorate dupa data declararii starii de urgenta (OUG 181/2020 + Ord 3896/2020)
  • Anularea unor obligatii accesorii (OUG 69/2020 + Ordin ANOFM 85/2021), act. martie 2022
  • O.M.F. nr. 2045/2023 pentru modificarea şi completarea Procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante, aprobată prin O.M.F.P. nr. 2.810/2019 ● Monitorul Oficial, Partea I nr. 615 din 06 iulie 2023
Amnistia fiscala / Esalonarea la plata – Digital (act. 04 NOV. 2024)
Quick View

Amnistia fiscala / Esalonarea la plata – Digital (act. 04 NOV. 2024)

Disponibil comanda

45,00 lei
Contine urmatoarele:
  • Ordinul nr. 83/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei ● Monitorul Oficial nr. 1098 din 04 noiembrie 2024
  • O.M.F. nr. 6438/2024 pentru modificarea şi completarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr. 5.521/2024● Monitorul Oficial nr. 1099 din 04 noiembrie 2024
  • O.M.F. nr. 6410/2024 privind modificarea şi completarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr. 5.521/2024 ● Monitorul Oficial nr. 1089 din 31 octombrie 2024
  • O.U.G. nr. 112/2024 privind modificarea şi completarea unor acte normative / M. Oficial nr. 959 din 25 septembrie 2024
  • OUG nr. 116/2024 privind unele măsuri pentru sistemul de informare, comunicare şi încasare a obligaţiilor bugetare care fac obiectul măsurilor de anulare a unor obligaţii bugetare prevăzute de O.U.G. nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (Monitorul Oficial, Partea I nr. 971 din 26 septembrie 2024)
  • O.U.G. nr. 112/2024 privind modificarea şi completarea unor acte normative / M. Oficial nr. 959 din 25 septembrie 2024 (articolul IX din OUG 112/2024)
  • Anularea unor obligaţii bugetare (O.U.G. nr. 107/06.IX.2024 + O.M.F. nr. 5521/19.IX.2024)
  • O.M.F. nr. 5521/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare (OUG 107/2014)
  • O.M.F. nr. 6410/2024 privind modificarea şi completarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor nr. 5.521/2024 ● Monitorul Oficial nr. 1089 din 31 octombrie 2024
  • Ordinul ANOFM nr. 1176/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare (OUG 107/2014)
  • Amnistia fiscala (O.G. 6/2019) + ... + Legea nr. 112/26.04.2022
  • Esalonarea la plata pentru obligaţii fiscale datorate dupa data declararii starii de urgenta (OUG 181/2020 + Ord 3896/2020)
  • Anularea unor obligatii accesorii (OUG 69/2020 + Ordin ANOFM 85/2021), act. martie 2022
  • O.M.F. nr. 2045/2023 pentru modificarea şi completarea Procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante, aprobată prin O.M.F.P. nr. 2.810/2019 ● Monitorul Oficial, Partea I nr. 615 din 06 iulie 2023

Disponibil comanda

Drept internaţional privat  (competența judiciară în materie civilă și comercială)
Quick View

Drept internaţional privat (competența judiciară în materie civilă și comercială)

Disponibil comanda

60,00 lei
Contine urmatoarele:
  • Legislaţie internă (OUG nr. 119/2006 - aplicarea unor regulamente comunitare)
  • Legislaţie UE:
    • REG 1215/2012 (Reg. 44/2001) – sinteza
    • REG 1215/2012 (Reg. 44/2001) – integral
    • REG 665/2014 (ordonanța asigurătorie europeană de indisponibilizare a conturilor bancare în vederea facilitării recuperării transfrontaliere a datoriilor în materie civilă și comercială)
  •  Jurisprudenta CJUE
Drept internaţional privat  (competența judiciară în materie civilă și comercială)
Quick View

Drept internaţional privat (competența judiciară în materie civilă și comercială)

Disponibil comanda

60,00 lei
Contine urmatoarele:
  • Legislaţie internă (OUG nr. 119/2006 - aplicarea unor regulamente comunitare)
  • Legislaţie UE:
    • REG 1215/2012 (Reg. 44/2001) – sinteza
    • REG 1215/2012 (Reg. 44/2001) – integral
    • REG 665/2014 (ordonanța asigurătorie europeană de indisponibilizare a conturilor bancare în vederea facilitării recuperării transfrontaliere a datoriilor în materie civilă și comercială)
  •  Jurisprudenta CJUE

Disponibil comanda

Asociaţii şi fundaţii (O.G. nr. 26/2000)
Quick View

Asociaţii şi fundaţii (O.G. nr. 26/2000)

Disponibil comanda

30,00 lei
Ordonanţa Guvernul nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii

Ultimele actualizări: Legea nr. 84/2024 pentru completarea Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii / Monitorul Oficial, Partea I nr. 333 din 10 aprilie 2024

Norme metodologice de aplicare a O.G. nr. 26/2000 Regulamentul privind organizarea Registrului asociaţiilor şi fundaţiilor, Registrului federaţiilor şi Registrului naţional al persoanelor juridice fără scop patrimonial Sentinţe civile, Decizii: Curtea Constituţionala / Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie 
Asociaţii şi fundaţii (O.G. nr. 26/2000)
Quick View

Asociaţii şi fundaţii (O.G. nr. 26/2000)

Disponibil comanda

30,00 lei
Ordonanţa Guvernul nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii

Ultimele actualizări: Legea nr. 84/2024 pentru completarea Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii / Monitorul Oficial, Partea I nr. 333 din 10 aprilie 2024

Norme metodologice de aplicare a O.G. nr. 26/2000 Regulamentul privind organizarea Registrului asociaţiilor şi fundaţiilor, Registrului federaţiilor şi Registrului naţional al persoanelor juridice fără scop patrimonial Sentinţe civile, Decizii: Curtea Constituţionala / Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie 
×
×

Cart